آمار درخشانی که بارسلونا در نیم فصل اول لالیگا ثبت کرد

آمار درخشانی که بارسلونا در نیم فصل اول لالیگا ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در ورزشگاه بنیتو ویامارین با نتیجه 2 بر 1 رئال بتیس را شکست دهد و به این ترتیب به پیروزی های خود در این فصل از رقابت های لالیگا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، این بازی نوزدهمین بازی بارسا در لالیگای فصل 2022/23 بود و به این ترتیب لالیگا برای آبی و اناری پوشان به نقطه میانی خود رسید.

بارسلونا در حال حاضر صدرنشین جدول لالیگا است. آبی و اناری پوشان با یک بازی بیشتر از رئال مادرید، هشت امتیاز از این تیم بیشتر دارند و بدون شک مدعی اصلی قهرمانی در لالیگا هستند.

بارسلونا در نیم فصل اول لالیگا، از 57 امتیاز ممکن، 50 امتیاز را به دست آورده است که این در نوع خود یک عملکرد ایده آل به حساب می آید. آخرین باری که بارسا چنین عملکردی داشت در فصل 2017/18 بود که در انتها قهرمان لالیگا شد.

بارسلونا تا اینجای کار در این فصل از رقابت های لالیگا 39 گل زده است و 7 گل دریافت کرده است که این قضیه موجب می شود آبی و اناری پوشان تفاضل گل مثبت 32 را داشته باشند که بهترین تفاضل گل میان تیم های لالیگا در این فصل از رقابت ها است.

به نظر می رسد که ژاوی مصمم است که در این فصل از رقابت های لالیگا به قهرمانی برسد و باید دید که در هفته های آینده تیمش دچار لغزش می شود یا خیر.

1470