گلی که ورق را برای کریمی برگرداند

گلی که ورق را برای کریمی برگرداند

پایگاه خبری فوتبالی- گلزنی مقابل پرسپولیس برای کاپیتان سپاهان خوش‌یمن بود و دعوتش به تیم ملی را به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، سپاهان با 6 بازیکن، بیشترین سهم را از اولین لیست قلعه‌نویی برای تیم ملی دارد. این در حالی است که دعوت‌شده‌های این تیم اصفهانی در چند وقت اخیر به پیام نیازمند و رامین رضاییان خلاصه می‌شد اما این بار نام‌های جدیدی از سپاهان در لیست تیم ملی به چشم می‌خورد.

 مثلا محمد کریمی که معمولاً جایی در تفکرات سرمربیان قبلی تیم ملی نداشت و حالا دعوت شده است. کاپیتان سپاهان که در زمان حضور قلعه‌نویی به این تیم آمده، ملی‌پوش شدن را هم با او تجربه می‌کند. کریمی البته رقابت سختی برای فیکس شدن پیش‌رو دارد چرا که مدعیان زیادی در پست او حضور دارند.

 کریمی در شرایطی به اردوی تیم ملی فراخوانده شده که کمتر از یک ماه قبل، وضعیت متفاوتی از امروز داشت. او اوایل اسفند ماه در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس، 110 دقیقه روی نیمکت نشست و آمدنش بعد از گل چهارم سرخ‌ها، مانع از حذف سپاهان نشد. با این وجود قصه تقابل سپاهان و پرسپولیس در لیگ، ورق را برای کریمی برگرداند.

 او در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده در محوطه جریمه پرسپولیس با مغانلو یک‌و‌دو کرد و بغل پای بی‌نقصش، قفل دروازه بیرانوند را شکست. کریمی در حالی گل برتری را مقابل دیدگان هزاران هوادار پرسپولیس به تور دروازه این تیم چسباند که شاگردان گل محمدی و مورایس در کورس قهرمانی قرار داشتند و با این گل، سپاهان در صدر با دو رقیب تهرانی فاصله انداخت.

گل لحظه آخری محمد کریمی نه تنها محبوبیتش بین هواداران و سرمربی سپاهان را افزایش داد بلکه باعث شد به تیم ملی دعوت شود. گلی که کاملاً برای کاپیتان سپاهان خوش‌یمن بوده و بعید است شیرینی آن را تا آخر عمر فراموش کند.

 

2509