درخواست ویژه حزباوی از مسئولان: به مناطق محروم فوتبال رسیدگی کنید

درخواست ویژه حزباوی از مسئولان: به مناطق محروم فوتبال رسیدگی کنید

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش سپاهان از مسئولان درخواست کرد استعدادهای فوتبال در منطقه کوت عبدالله خوزستان را شناسایی کنند

به گزارش فوتبالی، شب گذشته باشگاه سپاهان گفت‌و‌گوی ویدیویی از محمدامین حزباوی و مهدی لیموچی دو بازیکن جدیدش را در صفحه رسمی‌اش منتشر کرد. 

 نکته جالب این گفت‌و‌گو در خواست حزباوی از مسئولین برای اهمیت دادن به فوتبال مناطق محروم است. بازیکن خوزستانی سپاهان که به تازگی از السد قطر جدا شده و به این تیم آمده، در بخشی از صحبتهایش گفت: می‌خواهم تشکری از مردم خوب خوزستان و اهواز و به ویژه مردم کوت‌عبدالله کنم. کوت‌عبدالله فکر می‌کنم ته اهواز باشد با مردمی بسیار مظلوم و بااستعداد که فکر می‌کنم می‌توان هزاران بازیکن حرفه‌ای از آن جا درآورد. من از بچگی آن‌جا بازی کرده‌ام و این را می‌دانم و عمیقا احساس می‌کنم. می‌خواهم از آن‌ها تشکر کنم که همیشه و همه‌جا من را تشویق و حمایت کردند و من تا ابد مدیون این مردم هستم و همیشه به آن‌ها افتخار می‌کنم زیرا همانطور که همیشه گفته‌ام اگر بچه‌های اهواز و کوت‌عبدالله نبودند الان امین حزباوی وجود نداشت. همیشه از آن‌ها تشکر می‌کنم و تا جایی که بتوانم هر کمکی از دستم بر بیاید برای محله و شهرم انجام می‌‌دهم و از مسئولان هم می‌خواهم که سری هم به مناطق محروم کوت‌عبدالله بزنند که بازیکنان بااستعدادی را می‌توانند از آنجا پیدا کنند. هزاران امین حزباوی و ایوب والی در آن منطقه است‌.

6768