واکنش ژاوی به پیروزی بارسلونا مقابل کادیز

واکنش ژاوی به پیروزی بارسلونا مقابل کادیز

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که کادیز واقعا کار آن‌ها را برای رسیدن به 3 امتیاز سخت کرده بود. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم‌های بارسلونا و کادیز از چهارچوب هفته بیست و دوم لالیگا در استادیوم نیوکمپ مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، کاتالان‌ها با گل‌های سرخی روبرتو و روبرت لواندوفسکی، به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کردند. با این برد، بارسلونا 59 امتیازی شد و فاصله خود را با رئال مادرید به هشت امتیاز افزایش داد. 

به نقل از سایت گل، ژاوی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "نیمه اول خوبی را پشت سر گذاشتیم. کاملاً بر حریف چیره شده بودیم و توانستیم موقعیت‌های فراوانی خلق کنیم. اما اصلاً از عملکرد شاگردانم در نیمه دوم خوشم نیامد، چون مجبور شدیم تا از سرعت بازی بکاهیم. یک دلیل آن، به خاطر کیفیت بالای کادیز بود و آن‌ها فضاها را بسته بودند و دلیل دیگر آن، انجام بازی‌های زیاد در طول چند ماه گذشته بود."

"سیستم چرخشی؟ به نظرم تصمیم خوبی گرفتم، چون بازیکنان جدید اصلاً بد کار نکردند. خوشحالم که بازیکنان توانستند از فرصتی که به آن‌ها داده شد، استفاده ببرند."

"فران تورس؟ او واقعا یک پله بهتر شده و این را می شود از بازی او فهمید. فران هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به بالاترین سطح خود دارد."

4416