واکنش ژاوی به قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا

واکنش ژاوی به قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در فینال رقابت های سوپرجام اسپانیا با نتیجه سه بر یک رئال مادرید را شکست دهد و به این ترتیب قهرمان این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز اکنون اولین قهرمانی خود را به عنوان سرمربی بارسلونا تجربه کرده است و باید دید که شرایط برایش در ادامه کار به چه شکل پیش می رود. ژاوی پس از قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا گفت:" بسیار خوشحالم و به نحوه پیروزی و قهرمانی مان اهمیت زیادی می دهد. پیروز شدن مهم است اما باید به این فکر کنیم که چگونه موفق به این کار شدیم. از ابتدا تا انتهای بازی بر رقیب حاکم بودیم. این برنامه ما با چهار هافبک بود و به خوبی جواب داد."

سرمربی بارسلونا در ادامه درباره انتقاد هایی که در مدت اخیر از بارسلونا شده است، افزود:" این تیم انتقادات ناعادلانه ای را دریافت کرد و بازیکنان خودشان را از بند این انتقادات رها کردند. آن ها از این به بعد با آرامش بیشتری کار خواهند کرد."

ژاوی درباره درخشش ویژه گاوی مقابل رئال مادرید نیز گفت:" گاوی تماشایی است و تازه 18 ساله است. او هرگز دست از رشد کردن برنمی دارد و این را همه می دانیم. هرگز از تحسین این پسر خسته نمی شوم. هیچ محدودیتی برای او تعریف نشده است. "

1471