رونمایی از جدیدترین پدیده آکادمی بارسلونا؛ گاوی در نقش ژاوی

رونمایی از جدیدترین پدیده آکادمی بارسلونا؛ گاوی در نقش ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی جدیدترین پدیده آکادمی بارسلونا است که پس از نمایش خوبش در بازی دوستانه پیش فصل مقابل اشتوتگارت نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شنبه در مرسدس بنز آرنا با نتیجه سه بر صفر مقابل اشتوتگارت پیروز شد که دیپای، یوسف دمیر و ریکی پوچ در این  بازی گلزنی کردند اما هواداران بارسلونا در این بازی نگاه ویژه ای به سوی گاوی 16 ساله داشتند که عملکرد بی نظیری را داشت و عملا موتور تیمش در فاز هجومی محسوب می شد. گاوی از سویی در فاز دفاعی نیز توانایی های خود را به رخ کشید و روی یکی از صحنه ها توانست جلوی حرکت هجومی تیم حریف را بگیرد. 

نمایش درخشان گاوی مقابل اشتوتگارت باعث شد تا هواداران بارسلونا این حس را داشته باشند که بالاخره جانشین ژاوی را پیدا کرده اند. یک هوادار نوشته است:" گاوی ترکیب کاملی از ژاوی و تیاگو الکانتارا است." و دیگری نوشته است:"ظهر یک ژاوی دیگر. این پسربچه ای که گاوی نام دارد کلاس بازی فوق العاده ای دارد." و دیگری توییت کرده است:" بارسلونا بالاخره جانشین ژاوی را پیدا کرده است. روشی که این گاوی توپ را کنترل می کند و پاس می دهد من را یاد اسطوره می اندازد. استعداد فوق العاده ایست."

گاوی در بازی دوستانه بارسلونا و ژیرونا نیز عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود. بارسا چهارشنبه دیدار دوستانه دیگری مقابل  سالزبورگ خواهد داشت و بعد از آن نیز در جام خوان گامپر به مصاف یوونتوس می روند.

4125