خداحافظی اینستاگرامی کاپیتان اسپانیا با انریکه

خداحافظی اینستاگرامی کاپیتان اسپانیا با انریکه

پایگاه خبری فوتبالی - لوییز انریکه پس از نتایج ضعیفی که با تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2022 قطر گرفت، از هدایت لاروخا برکنار شد و بدین ترتیب از این تیم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا با هدایت لوییز انریکه در جام جهانی 2022 قطر تنها یک برد به دست آورد که آن برد هم مقابل تیم ملی کاستاریکا در اولین بازی اسپانیایی ها در دور گروهی بود. اسپانیا در آن بازی با 7 گل رقیب خود را شکست داد و شروع امیدوار کننده ای داشت اما در ادامه‌ی کار شرایط برای لاروخا خوب پیش نرفت. آن ها یک مساوی مقابل آلمان داشتند و مقابل تیم ملی ژاپن هم شکست خوردند تا به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله بعد شوند. در مرحله یک هشتم نهایی هم مقابل مراکش در ضربات پنالتی باختند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

سرخیو بوسکتس کاپیتان تیم ملی اسپانیا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با لوییز انریکه خداحافظی کرد و نوشت:" انریکه از تو بسیار ممنونم. در طول این سال ها من چیزهای زیادی از فوتبال و فلسفه زندگی تو یاد گرفتم و این قابل توجه است. شما یک تیم بزرگ با ارزش های بزرگ ایجاد کردید و آنها برای همیشه خواهند ماند. برایت بهترین ها را آرزو می کنم چون لیاقتش را داری."

1470