عکس؛ بازگشت بوسکتس به آغوش انریکه با شکست کرونا

عکس؛ بازگشت بوسکتس به آغوش انریکه با شکست کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس، هافبک باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا با شکست دادن بیماری کرونا مجددا به اردوی تیم ملی اسپانیا بازگشته است و برای ادامه دیدار های اسپانیا می تواند در خدمت این تیم باشد و در ترکیب قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سرخیو بوسکتس که قرار بود بازوبند کاپیتانی تیم ملی اسپانیا را در رقابت های یورو 2020 در اختیار داشته باشد، با ابتلا به بیماری کرونا حدود دو هفته پیش، از اردوی تیم ملی اسپانیا خارج شد و بدین ترتیب بازی اول اسپانیا مقابل سوئد را که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، از دست داد و اکنون به نظر می رسد که بازی دوم اسپانیا مقابل لهستان را هم که فرداشب قرار است برگزار شود، از دست بدهد چرا که در اردوی اسپانیا نبوده و تمرین نکرده است.

با منفی شدن تست های PCR بوسکتس او به اردوی تیم ملی اسپانیا بازگشته است و در آغوش لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا قرار گرفت و می تواند برای بازی اسپانیا مقابل اسلواکی که سومین بازی از دور گروهی است آماده باشد.

باید دید که لوئیس انریکه به چه شکل از سرخیو بوسکتس در ادامه این تورنومنت استفاده خواهد کرد اما چیزی که واضح است این است که حضور این بازیکن می تواند مثل یک وزنه برای اسپانیا عمل کند و تیم ملی اسپانیا را از رخ دادن فاجعه در یورو 2020 نجات دهد.

1470