سرخیو بوسکتس کدام بازی‌ها را از دست می‌دهد؟

سرخیو بوسکتس کدام بازی‌ها را از دست می‌دهد؟

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو بوسکتس، هافبک اسپانیایی بارسلونا، در اردوی تیم ملی کشورش دچار مصدومیتی از ناحیه زانو شد. در واقع او در بازی اسپانیا مقابل سوئیس که به تساوی یک بر یک انجامید دچار چنین مصدومیتی شد. بوسکتس دچار پیچ خوردگی زانوی چپ شده است و به نظر می‌رسد که حداقل زمان غیبت او 7 روز و حداکثر آن 10 روز باشد. اما او کدام بازی‌ها را از دست خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، بوسکتس به تازگی اسکن ها و تست های پزشکی لازم را پشت سر گذاشت و مدت دوری او از میادین به همین ترتیب مشخص شد. او که این روز ها مورد انتقاد هواداران بارسا هم قرار گرفته، دچار مصدومیت شده است اما دوری او از میادین طولانی مدت نخواهد بود. به گفته روزنامه آ اس، سرجیو بوسکتس دیدار های بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا و مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. در واقع او به بازی حساس بارسا مقابل اتلتیکو نمی‌رسد.

گفتنی است که سرجیو بوسکتس دوران درخشانی در بارسلونا داشته است اما در این روز ها انتقادات زیادی از سوی هواداران به او روانه می‌شود و حتی این احتمال وجود دارد که کومان او را به طور کامل از ترکیب بارسا کنار بگذارد. باید دید که شرایط این بازیکن در ادامه به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470