شکایت رونالدو از یوونتوس؛ 19.9 میلیون یورو می‌خواهد

شکایت رونالدو از یوونتوس؛ 19.9 میلیون یورو می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - سایت ایتالیایی "گاتزتا دلوا اسپورت" مدعی شده است که کریستیانو رونالدو از یوونتوس شکایت کرده و درخواست مبلغ 19.9 میلیون یورو را داشته است.

به گزارش فوتبالی، این مبلغ به خاطر دستمزد معوقه رونالدو است که یوونتوس به خاطر مشکلات مالی در دوران کرونا پرداخت آن را به تعویق انداخته بود. باشگاه ایتالیایی مدعی است که این مبلغ را به رونالدو پرداخته اما ستاره پرتغالی می گوید که پولی دریافت نکرده و به همین خاطر تصمیم گرفته که از باشگاه ایتالیایی شکایت کند.

دادگستری ایتالیا تحقیقات را در مورد تخلفات مالی در باشگاه یوونتوس آغاز کرده است. این تحقیقات باعث شده که کل مدیران و هیئت مدیره باشگاه یوونتوس استعفا بدهند و حالا آنها به خاطر نقض قوانین و تخلفات مالی تحت تحقیقات خواهند بود.

کریستیانو رونالدو در حال حاضر شکایت از باشگاه یوونتوس را به وکلایش واگذار کرده و منتظر دریافت طلب خود از باشگاه تورینی است. رونالدو با توجه به این که باشگاه یوونتوس در دوران کرونا با مشکلات مالی مواجه شده بود، با تورینی ها به توافق رسیده بود تا بخشی از دستمزدش در سالهای بعدش پرداخته شود اما هنوز که هنوزه و با گذشت یک سال و نیم هنوز این مبلغ به دستش نرسیده است.

4125