فرش قرمز برای برزیل؛ مسیر هموار تا نیمه‌نهایی

فرش قرمز برای برزیل؛ مسیر هموار تا نیمه‌نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - در جام جهانی بازی آسانی وجود ندارد اما به نظر می رسد که در چنین تورنمنت فشرده ای هر چقدر که بازیهای کم فشارتر پیش روی تیم ها باشد، راهشان به سوی قهرمانی آسان تر می شود چرا که ریسک مصدومیت و خستگی در میان بازیکنان کاهش پیدا می کند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل به طور مثال به نظر می رسد که در سمت آسان جدول قرار گرفته و شاید تا نیمه نهایی حریف سرسختی در پیش نداشته باشد. تیم ملی برزیل یکی از قدرتمندترین و پرستاره ترین تیم های حاضر در جام جهانی به شمار می رود که تا نیمه نهایی قرار نیست که با هیچ کدام از مدعیان روبرو شوند.

در حقیقت تیم ملی برزیل دوشنبه در ورزشگاه 974 در فاصله ده کیلومتری مرکز شهر دوحه به مصاف کره جنوبی می رود. کره یکی از پدیده های مسابقات بوده است اما روی کاغذ بعید است که حریف سرسختی برای سلسائو باشد. در صورتی که برزیل بر کره غلبه کند، در یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده ژاپن و کرواسی برود. ژاپن با غلبه بر المان و اسپانیا یکی از پدیده های جام جهانی بوده است در حالی که کرواسی هر چند که نایب قهرمان جام جهانی روسیه است اما به سختی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده وتا آخرین لحظه خطر حذف را حس می کرد. تیم ملی برزیل البته در نیمه نهایی ممکن است که با آرژانتین یا هلند مواجه شود که طبیعتا بازی نیمه نهایی جام جهانی هرگز قرار نیست که اسان باشد. تقابل احتمالی برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی می تواند به یکی از جذابیت های بزرگ مسابقات قطر تبدیل شود.

4125