جام ملت‌های فوتسال آسیا| ژاپن با مشکلی مشابه ایران رو به رو شد!

جام ملت‌های فوتسال آسیا| ژاپن با مشکلی مشابه ایران رو به رو شد!

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ برای شرکت در هفدهمین دوره این رقابت‌ها با مشکلی مشابه ایران روبه‌رو شده است.

به گزارش فوتبالی، جام ملت‌های فوتسال آسیا که انتخابی جام جهانی 2024 ازبکستان در قاره آسیا محسوب می‌شود، از 29 فروردین تا 9 اردیبهشت 1403 در تایلند برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان با تیم‌های بحرین، کویت و افغانستان همگروه است.

برگزاری مهم‌ترین تورنمنت فوتسال قاره کهن خارج از فیفادی، مشکلاتی برای تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های آسیا به وجود آورده است؛ از جمله تیم ملی ایران که ممکن است مسلم اولادقباد و حسین طیبی را به همین دلیل به همراه نداشته باشد. البته طیبی با مصدومیت مواجه شده و بعید است در جام ملت‌های آسیا به میدان برود.

تیم ملی ژاپن نیز که مدافع عنوان قهرمانی جام به شمار می‌رود، با مشکلی مواجه دست و پنجه نرم می‌کند. رسانه «55 Futsal» گزارش داد که باشگاه‌های بارسلونا و براگا به بازیکنان ژاپنی خود تنها برای فیفادی اجازه داده‌اند که به اردوی سامورایی آبی ملحق شوند.

کوکورو هارادا در تیم بارسلونا عضویت دارد و رافائل هنمی در براگا بازی می‌کند. فیفادی ماه آوریل از 18 تا 29 فروردین 1403 خواهد بود و جام ملت‌های آسیا از روز پایانی این بازه یعنی 29 فروردین آغاز می‌شود!

7474