اعلام حکم دادگاه نیمار در مورد ساخت دریاچه مصنوعی در عمارتش

اعلام حکم دادگاه نیمار در مورد ساخت دریاچه مصنوعی در عمارتش

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار از پرداخت جریمه سه میلیون دلاری به اتهام صدمه به محیط زیست به خاطر ساختن یک دریاچه مصنوعی در عمارتش، معاف شد.

به گزارش فوتبالی، جنجال وقتی شروع شد که شکایت از نیمار در مورد آسیب به محیط زیست به دست شورای شهر مانگاراتیبا رسید. این شکایت در پی ویدیویی بود که نیمار در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مدعی شد که یک دریاچه مصنوعی را در عمارت شخصی خود در جنوب شرقی شهر ریو ایجاد کرده است.

دادستان کل منطقه مانگاراتیبا، رییس پلیس و سازمان های محیط زیستی، در سالهای های اخیر به تحقیقات در مورد این پرونده پرداخته بودند و در نهایت آدریانا راموس ده ملو، قاضی پرونده ، نیمار را از پرداخت جریمه معاف کرد چرا که بر اساس قانون محیط زیست برزیل، برای ساخت دریاچه مصنوعی در یک عمارت نیازی به مجوز وجود ندارد. 

شورای شهر مانگاراتیبا خواستار دریافت سه میلیون یورو غرامت از نیمار به علت ساخت دریاچه مصنوعی در عمارتش بدون دریافت  مجوز شده بود. در حقیقت آنها مدعی بودند که نیمار، مسیر جریان رودخانه را تغییر داده است و مرتکب ساخت و ساز غیرقانونی شده است اما دادگاه بر اساس گزارش سازمان محیط زیستی INEA اعلام کرد که نیمار مرتکب هیچ تخلفی نشده و نیازی به پرداخت غرامت ندارد. 

4125