بازگشت قهرمان جام جهانی به زمین فوتبال در سن 58 سالگی!

بازگشت قهرمان جام جهانی به زمین فوتبال در سن 58 سالگی!

پایگاه خبری فوتبالی – اسطوره برزیلی دنیای فوتبال، با بازگشت از دوران بازنشستگی خود به دنیای فوتبال، به باشگاه فوتبالی در ریو د ژانیرو پیوست.

به گزارش فوتبالی، روماریو، اسطوره فوتبال برزیل، که نقش مهمی در موفقیت این تیم در جام جهانی 1994 داشت، با وارد شدن به تیم برزیلی که در دسته دوم لیگ فوتبال برزیل حضور دارد، در رقابت‌های قهرمانی کاریوکا که ماه آینده آغاز خواهد شد حضور خواهد داشت. روماریو پیش تر در سال 2009 به عنوان رئیس باشگاه آمریکا اف سی دست پیدا کرده بود و در سال 2014 نیز، به عنوان سناتور ریو د ژانیرو انتخاب شده بود. آخرین بازی حرفه ای او در دنیای فوتبال، به بازی برای تیم امریکا اف سی در سال 2009 و در سن 43 سالگی مربوط می‌شود.

روماریو اصرار داشته که برای آمریکا اف سی در بازی‌های لیگ بازی نخواهد کرد اما مایل است تا در کنار پسر خود، رومارینیو 30 ساله که مهاجم این تیم است، بازی کند. 

در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر شده است، روماریو درباره تصمیم جدید خود گفت:" من قرار نیست که در این رقابت‌ها شرکت کنم، تنها می‌خواهم که چند بازی برای تیم محبوبم انجام دهم و یکی دیگر از آرزوهایم که بازی در کنار پسرم است را محقق کنم. نظر شما چیست؟"

روماریو در طول دوران حرفه ای خود، به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا در سال 1994 انتخاب شده بود و به واسطه عملکرد درخشانش برای تیم ملی برزیل، موفق شده بود تا کفش طلای جام جهانی را مال خود کند. او در 70 بازی ملی برای کشورش، موفق به ثبت 50 گل شده بود.

2102