انتقاد روماریو از سرمربی برزیل: تیتو باید بعد از جام جهانی می رفت

انتقاد روماریو از سرمربی برزیل: تیتو باید بعد از جام جهانی می رفت

سایت رسمی فوتبالی - روماریو د سوزا فاریا بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل این روزها در دنیای سیاست مشغول به کار است.

به گزارش فوتبالی او در گفتگو با شبکه تلویزیونی اسپورتی وی درآستانه آغاز رقابتهای کوپا آمه ریکا، درمورد عملکرد تیته روی نیمکت مربیگری تیم ملی برزیل گفته:« اگر دست من بود، بعد از جام جهانی ، تیته را به سراغ زندگی اش می فرستادم.»

روماریو که در جام جهانی 1994 با تیم ملی برزیل قهرمان شده بود، بر این باور است که بعد از حذف تلخ برزیل مقابل بلژیک درمرحله یک چهارم پایانی جام جهانی 2018، تیته می بایست از سمتش اخراج می شد و سرمربی دیگری هدایت سلسائو را در دست می گرفت..البته به رغم این انتقادات، او درعین حال به برخی از مزایای تیته روی نیمکت مربیگری تیم ملی کشورش نیز اشاره کرده و گفته:« البته تیته سرمربی خوبی است. از آن دسته افرادی است که به خوبی می تواند تیم را متحد کند.»

روماریو درمورد شرایط فعلی سلسائو گفت:« برزیل در سطحی برابر با آرژانتین، اروگوئه، پاراگوئه و شیلی است. کار ما ساده نیست اما برزیل همچنان مدعی شماره یک قهرمانی است.»

برزیل میزبان این دوره از رقابتهای کوپا آمه ریکاست و دراین تورنمنت، آنها نیمار را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهند داشت. سلسائو امشب در بازی افتتاحیه کوپا آمه ریکا مقابل بولیوی به میدان خواهد رفت.

6363