اینتر به دنبال خرید سنگربان جوان تیم ملی برزیل

اینتر به دنبال خرید سنگربان جوان تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینتر در حال نزدیک شدن به انتقال بنتو دروازه‌بان ملی پوش اتلتیکو پارانائنسه است که به عنوان جانشین بلند مدت یان سومر در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش فوتبالی، نراتزوری مدتی است که به دنبال خرید بنتو سنگربان سوم تیم ملی برزیل است و می‌خواهد پیشنهادی به این بازیکن ۲۴ ساله ارائه کند.

به‌ گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت باشگاخ اینتر به دنبال تغییر و تحول در پست دروازه‌بان است، گزارش‌ها حاکی از آن است که بنتو کرپسکی به عنوان جانشین سومر در نظر گرفته می‌شود. دروازه‌بان برزیلی اخیرا توانایی‌های خود را برای تیم اتلتیکو پارانائنسه در فینال قهرمانی ایالتی برزیل مقابل مارینگا به نمایش گذاشت و با واکنش‌های قابل توجه باعث شد تا مورد تحسین گسترده‌‌ای در برزیل قرار بگیرد.

با وجود علاقه اولیه اینتر به بنتو، پیشرفت و عملکرد درخشان او مورد توجه چندین باشگاه دیگر قرار گرفته است و این موضوع تا حدی جذب او را برای اینتر پیچیده کرده است. اگر تیم‌های انگلیسی و یا تیمی مثل پاری سن ژرمن وارد رقابت برای خرید این بازیکن شوند، باید گفت اینتر از این رقابت کنار می‌رود، چرا که توانایی مالی رقابت با چنین تیم‌هایی را ندارد.

در حالی که در ابتدا گفته شده بود در قرارداد بنتو بند فسخ ۶۰ میلیون یورو قرار دارد، اما گزارش‌های اخیر رقم ۲۰ میلیون یورو نشان می‌دهد. با این حال، تمایل اینتر برای جذب بنتو به عوامل مختلفی از جمله ترکیب تیم و محدودیت‌های مالی بستگی دارد.

حالا باید دید آیا مدیران اینتر در پایان فصل این سنگربان جوان را به خدمت می‌گیرد یا بنتوی جوان به تیم دیگری می‌پیوندد.

1428