ستاره گلزن بارسلونا به پاریسن ژرمن به دنبال بلیت حضور در کوپا آمه‌ریکا

ستاره گلزن بارسلونا به پاریسن ژرمن به دنبال بلیت حضور در کوپا آمه‌ریکا

پایگاه خبری فوتبالی - در انتهای فصل جاری قرار است که رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی یا همان کوپا آمه ریکا برگزار شود و بدون تردید تیم ملی برزیل هم یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در این رقابت ها است.

به گزارش فوتبالی ، برزیلی ها همواره در رقابت های کوپا آمه ریکا مدعی بوده اند و اکنون هم هدفشان این است که در کوپا آمه ریکا 2024 به قهرمانی برسند. در دوره قبلی که در سال 2021 برگزار شد، لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین توانست به قهرمانی برسد.

رافینیا وینگر برزیلی بارسلونا یکی از بازیکنانی است که دوست دارد در تیم ملی برزیل در رقابت های کوپا آمه ریکا حضور پیدا کند. در حال حاضر در تیم ملی برزیل وینگر هایی مثل وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس، اندریک و آنتونی حضور دارند و رقابت بر سر این پست در تیم ملی برزیل بسیار سخت است. رافینیا در بازی رفت بارسا مقابل پی اس جی خوش درخشید و دو گل زد. او در بازی برگشت هم می خواهد خودنمایی کند تا بتواند راهی به تیم ملی برزیل و ترکیب فیکس این تیم پیدا کند.

رافینیا تاکنون 22 بازی ملی داشته است و به این شکل نبوده که کلا در تیم ملی برزیل حضور نداشته باشد اما شرایط در پست او به شکلی است که برزیلی ها بازیکن خوب زیاد دارند.

1471