ناراحتی کاسمیرو بابت خروج رونالدو از منچستریونایتد

ناراحتی کاسمیرو بابت خروج رونالدو از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو ستاره برزیلی منچستریونایتد اعتراف کرد که او و دیگر بازیکنان بابت رفتن کریستیانو رونالدو از این باشگاه بسیار ناراحت هستند، اما ایمان دارد که ستاره پرتغالی 37 ساله دوباره به اوج بازخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل باشگاه منچستریونایتد رسماً اعلام کرد که دیگر با کریستیانو رونالدو همکاری نخواهد کرد، زیرا ستاره سابق رئال مادرید در رسانه‌ها به اریک تن هاگ سرمربی هلندی و باشگاه یونایتد توهین کرده است. 

به نقل از سایت گل، کاسمیرو که امشب در دیداری حساس باید به مصاف سوئیس در جام جهانی 2022 برود، درباره خروج رونالدو از شیاطین سرخ گفت: "من هنوز پیامی با او رد و بدل نکرده‌ام، اما رونالدو بازیکنی باتجربه است و می‌داند که چه تصمیمی برای فوتبالش بگیرد. البته ما ناراحتیم که یک بازیکن همچون او از باشگاه می‌رود، چون کریستیانو بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. برای او و زندگی فوتبالی‌اش، بهترین ها را آرزومندم، البته به جز مواقعی که رودرروی من قرار می‌گیرد."

کاسمیرو و رونالدو هر کدام در جام جهانی 2022 شروع خوبی داشته‌اند. رونالدو توانست در پنجمین حضورش در جام جهانی 2022، مقابل غنا گلزنی کند و همچنین کاسمیرو 90 دقیقه برای برزیل مقابل صربستان بازی کرد که در نهایت سلسائو به پیروزی رسید. 

4416