رونالدو؟ می‌خواستم بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را به کاسمیرو بدهم

رونالدو؟ می‌خواستم بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را به کاسمیرو بدهم

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که می‌خواست در جریان بازی مقابل استون ویلا، بازوبند کاپیتانی را به کاسمیرو بازیکن تازه وارد این تیم بدهد!

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم‌های استون ویلا و منچستریونایتد از چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم ویلا پارک مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت شیاطین سرخ متحمل شکست سه بر یک شدند. استون ویلا در ابتدای هفته، اونای امری سرمربی سابق آرسنال و سویا را جانشین استیون جرارد کرد و این سرمربی اسپانیایی در بازگشتش به لیگ جزیره، عملکرد بسیار خوبی مقابل اریک تن هاگ و شاگردانش داشت. همچنین در این دیدار برونو فرناندز به خاطر محرومیت حضور نداشت و کاپیتان اول این باشگاه، هری مگوایر نیز نیمکت نشین بود و به همین خاطر، کریستیانو رونالدو بازوبند کاپیتانی را به بازو بست. 

به نقل از سایت گل، تن هاگ پس از پایان بازی فاش کرد که دوست داشت بازوبند را به کس دیگری جز برنده پنج توپ طلا بدهد. او در این باره گفت: "کاپیتان ما، هری مگوایر روی نیمکت بود و نفر بعدی لیست، داوید دخیاست که واقعا شخصیت رهبری نیز دارد، اما چون دروازه‌بان است، نمی‌تواند با بازیکنان وسط زمین ارتباط برقرار کند. در این حال، کاسمیرو باید بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست، اما چون خیلی خوب انگلیسی حرف نمی‌زند، بازوبند کاپیتانی را به کریستیانو دادیم."

4416