کاسمیرو: رونالدو بهترین دوست من در منچستریونایتد است

کاسمیرو: رونالدو بهترین دوست من در منچستریونایتد است

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو ستاره برزیلی منچستریونایتد اذعان کرد که از زمان حضورش در این باشگاه، کریستیانو رونالدو به او کمک زیادی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، کاسمیرو با مبلغ 70 میلیون پوند از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. این ستاره 30 ساله در لوس بلانکوس موفق به فتح عناوین بسیاری شد و با پیوستن به یونایتد، خواست ماجراجویی جدیدی در زندگی‌اش تجربه کند. 

به نقل از نشریه THE Sun، کاسمیرو در رئال مادرید سابقه بازی کردن با کریستیانو رونالدو را داشت و با این بازیکن توانست یک قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی چمپیونزلیگ به دست بیاورد. کاسمیرو در مصاحبه‌ای با وبسایت منچستریونایتد گفت: "اول از همه باید بگویم که کریستیانو رونالدو بهترین دوست تمامی بازیکنان است. او همیشه به بازیکنان کمک می‌کند و هیچ وقت خودش را از این کار دریغ نکرده است. کریس یک انسان استثنایی است. من او را از زمان حضورم در رئال مادرید می‌شناسم و خیلی وقت است که با یک دیگر کار می‌کنیم. مطمئنم گل‌های بیشتری برای رونالدو در راه است."

در ابتدای ماه اکتبر، کاسمیرو با پاس گلی که به کریستیانو رونالدو داد، باعث شد تا این فوق ستاره پرتغالی 37 ساله به هفتصدمین گل باشگاهی‌اش دست پیدا کند.

4416