مشکلی که قرارداد دی‌یونگ برای بارسلونا ایجاد کرده

مشکلی که قرارداد دی‌یونگ برای بارسلونا ایجاد کرده

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ یکی از نامهای ویژه بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن هلندی در لیست خروج قرار داشت تا بارسا بتواند از فروش وی درآمدزایی کند. منچستریونایتد سعی کرد که این بازیکن را راضی کند اما در نهایت دی یونگ این پیشنهاد را رد کرد و ترجیح داد که در نیوکمپ بماند.

حالا سیکوئه رودریگز خبرنگار کاتالان در مصاحبه با رادیو کادناسر گزارش داده است که مشکل اصلی بارسلونا برای جدایی دی یونگ دستمزد نجومی اوست. در حقیقت بارسا در صورتی که قصد حفظ کردن دی یونگ را داشته باشد باید هزینه سنگینی داشته باشد. فوربس گزارش داده است که این بازیکن در فصل جاری 18 میلیون یورو دستمزد می گیرد که باید مالیات را هم به این مبلغ اضافه کرد.

مدیران بارسلونا سعی کردند که از دی یونگ شکایت کنند و قرارداد وی را غیرقانونی بدانند  اما حالا در تلاش هستند تا با بازیکن هلندی جلسه بگذارند و او را راضی به کاهش دستمزدش کنند. دی یونگ در این فصل هفتمین بازیکن تیم ژاوی از نظر دقایق بوده است و به نظر می رسد که مربی کاتالان کم کم اعتمادش به او را بیشتر می کند.  به هر صورت دستمزد نجومی این بازیکن باعث می شود که مدیران بارسا کار سختی برای حفظ وی داشته باشند به خصوص اگر قرار باشد که نقش چندانی در تیم نداشته باشد.

4125