واکنش هافبک بارسلونا به هو شدن در نیوکمپ؛ حذف نام بارسلونا از اینستاگرامش!

واکنش هافبک بارسلونا به هو شدن در نیوکمپ؛ حذف نام بارسلونا از اینستاگرامش!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بازیکنان بارسلونا زیر فشار های زیادی در این فصل هستند و ممکن است نسبت به برخی از انتقاد ها واکنش نشان دهند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در هفته اخیر از رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف الچه رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. اما این پیروزی یک برد سخت برای بارسلونا بود چرا که آبی و اناری ها در این بازی در حالی که با نتیجه دو بر صفر پیش بودند، دو گل دریافت کردند و در آستانه خوردن یک کامبک خانگی مقابل تیم نه چندان مطرح الچه بودند.

این قضیه موجب نارضایتی هواداران بارسا شد و آن ها در نیوکمپ شروع به هو کردن برخی از بازیکنان تیم خود کردند که فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی یکی از آن ها بود. دی یونگ به طور کلی عملکرد خوبی در بارسلونا داشته است و به نظر می رسد که قربانی شرایط ضعیف این فصل بارسا شده است. همین امر موجب شده تا دی یونگ این اعتراض ها و هو شدن را منصفانه نداند و نسبت به آن واکنش نشان دهد.

فرنکی دی یونگ عبارت "بازیکن بارسلونا" را از توضیحات صفحه شخصی خود در اینستاگرام حذف کرده است و بدین ترتیب به نظر می رسد که این کار او واکنشی نسبت به هو شدن ها بوده است.

1470