تشکر رونالد کومان از هواداران بارسلونا در اینستاگرام

تشکر رونالد کومان از هواداران بارسلونا در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا از هواداران این تیم بابت حمایت و استقبالی که از او داشته‌اند تشکر کرد. او جایگزین کیکه ستینی شد که پس از شکست 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ، تبدیل به چهره‌ای منفور میان بارسایی ها شده بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که طبق نظر سنجی ال موندو دپورتیوو 70 درصد هواداران بارسلونا مخالف آمدن رونالد کومان بودند، این مربی به عنوان سرمربی آبی و اناری ها برگزیده شد. کومان در تیم ملی هلند عملکرد خوبی داشت و با این تیم به فینال لیگ ملت‌های اروپا رسید که البته مقابل پرتغال شکست خورد. گفته می‌شود که باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن این سرمربی چیزی حدود 4 - 5 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال هلند پرداخته است.

رونالد کومان در صفحه‌اش در اینستاگرام با انتشار عکسی از خود روی نیمکت نیوکمپ از هواداران بارسلونا بابت حمایت‌هایشان تشکر کرد. او پیام خود را به سه زبان کاتالان، اسپانیایی و انگلیسی منتشر کرد. او نوشت:" از همه بخاطر اینکه در اینجا، در بازگشت به بارسلونا از من استقبال گرمی کردید ، تشکر می کنم."

اخیرا طبق گفته‌ی رسانه‌های اسپانیایی اولین ملاقات کومان با لیونل مسی خوب پیش نرفته و فوق ستاره‌ی آرژانتینی همچنان گزینه‌ی جدایی از بارسلونا را بررسی می‌کند تا کومان در روز های اولش شرایط سختی را پیش رو داشته باشد.

1470