پست اینستاگرامی خرید جدید بارسلونا پس از اولین تمرین در جمع آبی و اناری‌ها

پست اینستاگرامی خرید جدید بارسلونا پس از اولین تمرین در جمع آبی و اناری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دنی اولمو انگیزه زیادی برای فصل جدید دارد و به دنبال این است که در جمع آبی و اناری پوشان بدرخشد و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن از آربی لایپزیش به بارسلونا پیوسته است و قراردادی شش ساله با آبی و اناری ها بسته است. دنی اولمو اولین جلسه تمرینی خود را امروز در کنار سایر بازیکنان بارسلونا انجام داده است.

دنی اولمو پس از انجام اولین جلسه تمرینی خود در بارسلونا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" روز اول "

در روز های قبل از پیوستن دنی اولمو به بارسلونا، گفته شده بود که این بازیکن خیلی دوست داشته است که به بارسلونا بپیوندد و در نهایت همین علاقه راه را هموار کرد و دنی اولمو به جمع آبی و اناری پوشان پیوست. او یک هافبک هجومی است و توانایی های بالایی در فاز هجومی دارد و می تواند در گلزنی ها به بارسلونا کمک کند. دنی اولمو از مهره های اصلی تیم دلافوئنته در رقابت های یورو 2024 بود و کمک زیادی به ماتادور ها کرد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند و حالا باید دید که زیر نظر هانسی فلیک در بارسا چه می کند.

1471