پیام اینستاگرامی پرافتخارترین بازیکن تاریخ پس از اولین بازی در بارسلونا

پیام اینستاگرامی پرافتخارترین بازیکن تاریخ پس از اولین بازی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - شب چهارشنبه بارسلونا در اولین بازی خود در این فصل از رقابت های کوپا دل ری به مصاف تیم دسته سومی لینارس رفت و توانست به سختی این تیم را شکست دهد و به دور بعدی صعود کند و اکنون باید دید که حریف بعدی بارسلونا در دور بعدی رقابت های کوپا دل ری کدام تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز که به عنوان پرافتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال از لحاظ تعداد جام به حساب می آید، در این بازی برای اولین بار در دوره دوم حضورش در بارسا به میدان رفت و بدین ترتیب یک بازی رسمی را تجربه کرد. او در اوایل فصل و پس از تابستان به بارسا آمده بود و اکنون از آغاز ژانویه امکان حضور در بازی های رسمی برای بارسلونا را پیدا کرده است.

دنی آلوز پس از حضور در بازی تیمش مقابل لینارس، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" از فوتبال متشکرم که به من اجازه داد احساساتی را تجربه کنم. فراموش نکنید که قبل از رسیدن به موفقیت باید یک فرایند طی شود."

دنی آلوز به طور کلی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و برخی به همین خاطر از او انتقاد می کنند و معتقدند که این بازیکن باید تمرکز بیشتری را روی فوتبال بگذارد.

1470