بررسی آخرین خبرها پیرامون تیم یوونتوس/ رونالدو مجددا در تورین؟!

بررسی آخرین خبرها پیرامون تیم یوونتوس/ رونالدو مجددا در تورین؟!

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوسی‌ها در اولین دیدار خود از سری رقابت‌های هفته نخست سری آ ایتالیا، دوشنبه ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف تیم ساسولو می‌روند و مکس الگری در حال آماده‌سازی برای حضوری قدرتمندانه در رقابت‌ها می‌باشد.
به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، در این مطلب به بررسی آخرین خبرهای مربوط به باشگاه یوونتوس و بازیکنان و نقل و انتقالات این تیم ایتالیایی می‌پردازیم.
تغییر شماره بازیکنان یوونتوس:
برخی از بازیکنان یوونتوس تصمیم گرفتند شماره پیراهن خود را تغییر دهند. به طور خاص، مانوئل لوکاتلی و وستون مک‌کنی تصمیم می‌گیرند شماره پیراهن خود را تغییر دهند؛ لوکاتلی شماره 5 را انتخاب کرده است. در حالی که مک‌کنی شماره 8 را می‌پوشد. از سوی دیگر، فیلیپ کوستیچ، بازیکن جدید یوونتوس صاحب پیراهن شماره 17 خواهد بود.
دیپای:
به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، یوونتوس از رسیدن به ممفیس دیپای مطمئن است. این بازیکن هلندی باید خود را از بند قرارداد با بارسلونا آزاد کند و سپس با بیانکونری قرارداد ببندد. تماس بین نمایندگان یوونتوس و ممفیس دیپای مستمر و ثابت است. بیانکونری‌ها یک قرارداد دوسالانه به مرد هلندی پیشنهاد خواهند داد.
تیم رده سنی جوانان:
پائولو مونترو، سرمربی تیم رده سنی زیر نوزده ساله‌ها یا همان رده سنی جوانان یوونتوس پس از پیروزی چهار بر یک مقابل موناکو در دیداری دوستانه با خبرنگار رسانه Juventus.com صحبت کرد و گفت: "ما بازیکنان با کیفیت زیادی در همه بخش‌ها داریم. حتی امروز هم از چیزی که دیده‌ام راضی هستم، اما به طور کلی برای این کار خوشحالم. کارهایی که در این هفته‌های آماده‌سازی برای فصل جدید انجام دادیم. ما خیلی خوب همدیگر را شناختیم و فکر می‌کنم گروه بزرگی ایجاد کرده‌ایم. باید همین‌طور ادامه دهیم، هم‌چنین و مهم‌تر از همه اکنون که قهرمانی شروع شده است، فقط نتایج مهم خواهد بود؛ اما رشد انسانی و حرفه‌ای همه این بچه‌ها هم بسیار مهم است."
وستون مک‌کنی:
دوران نقاهت وستون مک‌کنی به خوبی پیش می‌رود و شانس حضور او در ترکیب اصلی بیانکونری در دیدار مقابل ساسولو افزایش می‌یابد. او ممکن است با فاجولی رقابت کند که چه کسی بازی را در ترکیب اصلی شروع خواهد کرد.
سری آ:
بپه برگومی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه ایل ماتینو در مورد رقابت بر سر اسکودتو می‌گوید: "میلان و اینتر یک قدم جلوتر از همه، در ردیف اول هستند. بعد از آن‌ها، یوونتوس و ناپولی مدعی قهرمانی می‌باشند و نباید رمی‌ها را نیز فراموش کنیم."
هدف‌های یوونتوس:
یوونتوس به جذب ممفیس دیپای و لئاندرو پاردس نزدیک‌تر شده است. یوونتوس با فروش آدرین ربیو پانزده تا هجده میلیون جمع‌آوری می‌کند و مهم‌تر از همه جای لئاندرو پاردس را آزاد می‌کند. توافق با بازیکن آرژانتینی مدتی است برقرار است. مذاکره میان اطرافیان ممفیس دیپای و بارسلونا ادامه دارد، هلندی در تلاش است تا خود را به قیمت صفر برساند. یک قرارداد با دوره دو ساله برای او آماده امضا شدن است.
میلینکوویچ ساویچ:
ایجنت و مدیر برنامه‌های سرگئی میلینکوویچ ساویچ برای انتقال احتمالی موکلش با چند باشگاه انگلیسی در تماس است. یوونتوس نیز اوضاع را زیر نظر دارد تا در صورت عدم توافق طرفین، به سراغ این بازیکن برود؛ ولی یوونتوس برای او فقط و فقط پنجاه میلیون یورو هزینه می‌کند.
کریستیانو رونالدو:
پائولو پاگانینی، خبرنگار رسانه رای اسپورت ایتالیا، آخرین وضعیت کریستیانو رونالدو را به‌روزرسانی کرد. خورخه مندس، ایجنت و مدیر برنامه‌های رونالدو از منچستر یونایتد خواهد خواست تا در پرداخت دستمزد رونالدو مشارکت کند. با دستمزد مقرون به صرفه‌تر، این بازیکن پرتغالی به ویژه برای سری آ جذاب می‌شود. علی‌رغم تماس‌های تلفنی مندس اما بیانکونری‌ها هم‌چنین گفتند اگر CR7 تصمیم به کاهش قابل توجه حقوق بگیرد، می‌توانند دوباره در مورد آن صحبت کنند ولی در ابتدا او باید دستمزد خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهد.
9404