اعلام ترکیب دربی تورین؛ بیانکونری‌ها به امید کریستیانو رونالدو

اعلام ترکیب دربی تورین؛ بیانکونری‌ها به امید کریستیانو رونالدو

خبرگزاری فوتبالی - دیدار حساس یوونتوس و تورینو از ساعت 20:30 آغاز خواهد شد. این بازی که در چهار چوب هفته دهم سری آ ایتالیا برگزار می‌شود، دربی شهر تورین است و از این نظر یک جدال حیثیتی برای طرفین به حساب می‌آید و هر کدام از دو تیم می‌خواهد بازی را با برد پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی آندره آ پیرلو، سرمربی بیانکونری‌ها، از کریستیانو رونالدو در کنار پائولو دیبالا در خط حمله‌اش استفاده کرده است و آلوارو مورتا جایی در ترکیب ندارد چرا که او دچار محرومیت است و نی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد. پیرلو در این هفته ها فشار های زیادی را تحمل کرده است و انتقادات زیادی روانه او شده.

یوونتوس با این ترکیب مقابل تورینو به میدان خواهد رفت : شزنی، کوادرادو، دی لیخت، بونوچی، دنیلو، کولوسوسکی، بنتانکور، آدرین رابیو، فدریکو کیه‌زا، پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو.

از طرفی شرایط تورینو هم خوب نیست و گفته می‌شود که سرمربی این تیم، جیامپائولو، در صورتی که شکست سنگینی را در این دربی مقابل یوونتوس متحمل شود به احتمال زیادی برکنار می‌شود. این تیم با این ترکیب راهی میدان می‌شود : سیریگو، لیانکو، انکولو، ریکاردو رودریگز، سینگو، متیه، رینکون، لینتی، آنسالدی، زازا، بلوتی.

باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی می‌افتد و کدام تیم می‌تواند خود را از این شرایط نجات دهد.

1470