جانشین پوگبا در یوونتوس از الهلال می‌آید؟

جانشین پوگبا در یوونتوس از الهلال می‌آید؟

پایگاه خبری  فوتبالی - یوونتوس برای فصل آینده در خط هافبک تیمش با ابهامات زیادی مواجه است و چاره ای جز خرید برای آنها در تابستان پیش رو وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، آدرین ربیو و وستون مک کنی در تابستان به پایان قراردادشان می رسند و به نظر می رسد که برنامه ای برای تمدید ندارند. از سویی پل پوگبا به علت مثبت شدن تست دوپینگ خود با محرومیتی چهار ساله مواجه شده است. 

یوونتوس باید به فکر خرید در خط هافبک باشد و به نظر می رسد که آنها جایگزین پوگبا را انتخاب کرده اند و به دنبال یکی از بازیکنان سابق لیگ ایتالیا خواهند رفت: سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک 29 ساله صربستانی که در الهلال عربستان توپ می زند.

هافبک سابق لاتزیو در سالهای اخیر مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا قرار داشت اما در نهایت در تابستان گذشته راهی الهلال عربستان شد. رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که بازیکن صربستانی از بازگشت به لیگ ایتالیا و پیوستن به یوونتوس استقبال خواهد کرد. او بازیکنی دونده و جنگنده است و از نظر سبک بازی، شباهت های زیادی به پوگبا دارد و آلگری از انتقالش حمایت کرده است. 

مشکل اصلی برای یوونتوس مربوط به دستمزد این بازیکن است. ساویچ در الهلال سالی 25 میلیون یورو دستمزد می گیرد که یووه حاضر به پرداخت چنین مبلغی نخواهد بود چرا که شرایط مالی خوبی ندارند. 

4125