عکس؛ حضور گرت بیل در اردوی رئال مادرید در آمریکا

عکس؛ حضور گرت بیل در اردوی رئال مادرید در آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی سابق رئال مادرید که در حال حاضر در عضویت باشگاه لس آنجلس اف سی در لیگ آمریکا قرار دارد، به اردوی رئال مادرید که در حال حاضر در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می شود سر زد و بدین ترتیب با هم‌تیمی های سابق خود و همچنین کارلو آنچلوتی دیدار و خوش و بش کرد.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل که از تابستان 2013 به رئال مادرید پیوسته بود در جمع مادریدی ها به افتخارات زیادی رسید. گل های او در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2014، 2018 و همچنین فینال کوپا دل ری 2014 در یاد و خاطر هواداران رئال مادرید هست و فراموش نمی شود. البته این بازیکن در فصل های پایانی حضورش در رئال مادرید دچار افت محسوسی شده بود و به مرور از ترکیب رئال مادرید کنار گذاشته شد به طوری که زیدان خواستار جدایی این بازیکن بود و از سویی کارلو آنچلوتی در ترکیب ثابت خود به این بازیکن میدان نداد.

گرت بیل بالاخره در این تابستان با به پایان رسیدن قراردادش با رئال مادرید راهی لیگ آمریکا و باشگاه لس آنجلس اف سی شد و بدین ترتیب سال های پایانی فوتبال حرفه ای خود را تا زمان بازنشستگی قرار است در این باشگاه سپری کند و باید دید اوضاع برای او چگونه پیش می رود.

او امروز به تمرینات رئال مادرید در لس آنجلس آمریکا سر زد و با بازیکنان خوش و بش ویژه ای داشت.

1470