ادعای مدافع کهنه‌کار آلمانی: مربیان دوست دارند مرا در تیم خود داشته باشند!

ادعای مدافع کهنه‌کار آلمانی: مربیان دوست دارند مرا در تیم خود داشته باشند!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور آلمان، گفته می‌شود که متس هوملز، مدافع سابق مانشافت و باواریایی‌ها و فعلی زنبورها که به وستفالن بازگشته است، در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داده، مدعی شده که بسیاری از مربیان دوست دارند که این مدافع را در ترکیب تیم خود داشته باشند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی روهر ناخریشتن، با خرید نیکلاس زوله و نیکو اشلوتربک، دو مدافع تیم ملی فوتبال آلمان، مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان دو مدافع میانی سطح یک را برای حضور و بازی در ترکیب خط دفاعی زنبورهای وستفالنی به خدمت گرفته‌اند. بر همین اساس، به نظر می‌رسد که شرایط برای ادامه حضور و بازی کردن متس هوملز در ترکیب تیم بروسیا دورتموند آلمان روز به روز و به مراتب سخت‌تر از قبل خواهد شد.

طبق این گزارش از خبرنگار رسانه آلمانی روهر ناخریشتن، متس هوملز در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار این رسانه آلمانی انجام داده است، صحبت‌های جالبی در ارتباط با این موضوع و سطح بازی خودش به عنوان یک مدافع میانی بیان کرده است. هوملز در این رابطه چنین می‌گوید: "اگر سطحی را که به آن اعتماد دارم و هنوز هم در خود دارم اجرا کنم، بسیاری از مربیان دوست دارند من را در ترکیب تیم خود داشته باشند!"

اگر تیم فوتبال بروسیا دورتموند آلمان با حضور چهار مدافع در ترکیب خط دفاعی تیم خود بازی کند، یکی از این سه بازیکن یعنی نیکلاس زوله، نیکو اشلوتربک و متس هوملز باید جای خود در ترکیب اصلی زنبورها را از دست بدهند و روی نیمکت ذخیره‌های زردپوشان وستفالنی بنشینند؛ اما متس هوملز از بابت این موضوع چندان نگران نیست. این مدافع سابق مانشافت و باواریایی‌ها که دوباره به جمع زنبورهای وستفالنی بازگشته است، در این ارتباط به بیان یک جمله کوتاه بسنده کرده و چنین می‌گوید: "من طرفدار بزرگ رقابت هستم."

البته هر سه مدافع میانی می‌توانند در ترکیب اصلی تیم بروسیا دورتموند قرار بگیرند. در جریان برگزاری رقابت‌های دوستانه تور آمادگی پیش‌فصل تیم‌های اروپایی، ادین ترزیچ، سرمربی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به تازگی یک زنجیر سه نفره با حضور متس هوملز به عنوان رئیس خط دفاع را در مسابقه تدارکاتی زنبورها برابر تیم اسپانیایی ویارئال آزمایش کرد.

9404