میلان آماده استقبال از قهرمان صحنه‌های بزرگ و گل‌های مهم در لیورپول

میلان آماده استقبال از قهرمان صحنه‌های بزرگ و گل‌های مهم در لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - روسونری و هوادارانش آماده استقبال از قهرمان سابق ليورپول، بازیکن با تجربه، مرد صحنه‌های بزرگ و کلکسیون گل‌های فراوان می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا به زودی نخستین خرید تابستانی خود را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد که آن هم انتقال رایگان دیووک اوریگی از تیم انگلیسی لیورپول می‌باشد. مذاکرات با دیووک اوریگی از حدودا یک ماه قبل آغاز شده و مدتی است که مقامات و مدیران باشگاه آث میلان با این مهاجم ملی‌پوش و بلژیکی که قراردادش با باشگاه انگلیسی ليورپول در انتهای این فصل به اتمام رسیده، به توافق دست یافته‌اند؛ بنابراین دیووک اوریگی نخستین خرید روسونری تحت مالکیت جری کاردیناله و شرکت رد برد خواهد بود. دیووک اوریگی پروفایلی بسیار جذاب و در عین حال اقتصادی محسوب می‌شود.

سابقه کسب یک جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول که نقش این بازیکن با به ثمر رساندن سه گل در مراحل نیمه نهایی و فینال آن بسیار پر رنگ بوده است.

هم‌چنین قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، قهرمانی در مسابقات اف ای کاپ یا همان جام حذفی فوتبال انگلستان، یک قهرمانی در مسابقه سوپرکاپ اروپا و یک قهرمانی هم در تورنمنت جام باشگاه‌های جهان از دیگر افتخارات دیووک اوریگی با قرمزهای آنفیلد محسوب می‌شود.

اما این پایان ماجرا نیست؛ بلکه این بازیکن مرد صحنه‌های بزرگ نیز محسوب می‌شود؛ ثبت شش گل در دربی برابر اورتون و هم‌چنين گلزنی برابر بارسلونای اسپانیا در دور برگشت مرحله حذفی چمپیونزلیگ در استادیوم آنفیلد، اثباتی بر این موضوع است.

در سوی دیگر، اولیویه ژیرو، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و بازیکن فعلی خط حمله روسونری نیز از ورود و حضور این مرد بلژیکی استقبال خواهد کرد و این زوج و دوگانه هجومی می‌توانند راه‌حل‌های مختلفی را به استفانو پیولی ارائه بدهند؛ چرا که دیووک اوریگی هم‌چنین می‌تواند در صورت نیاز به عنوان وینگر در هر دو جناح تیم خود هم مورد استفاده قرار بگیرد.

این بازیکن بیست و هفت ساله به محض بازگشت از تعطیلات، قرارداد چهار ساله خود با مدیران باشگاه آث میلان ایتالیا را امضا خواهد کرد تا ماجراجویی جدید خود را با روسونری آغاز کند.

9404