ریکاوری وینگر بلژیکی جدید میلان از مصدومیت هم‌چنان ادامه دارد

ریکاوری وینگر بلژیکی جدید میلان از مصدومیت هم‌چنان ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان، به نظر می‌رسد که ریکاوری دیووک اوریگی از مصدومیت در کمپ تمرینی میلانلو هم‌چنان ادامه دارد و زمان دقیق بازگشت این بازیکن نیز مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، دیووک اوریگی، وینگر تیم ملی فوتبال بلژیک و ستاره سابق خط حمله باشگاه لیورپول انگلیس که اخیرا به تیم ایتالیایی آث میلان ملحق شده، قرارداد چهار ساله خود با روسونری را امضا کرده است اما مدیریت باشگاه میلان هنوز این انتقال را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

وینگر ملی‌پوش و بلژیکی بیست و هفت ساله با یک مصدومیت جزئی از شهر و باشگاه لیورپول انگلستان راهی شهر و باشگاه میلان ایتالیا شده است و در حال حاضر، این بازیکن هم‌چنان به برنامه‌های ریکاوری خود در کمپ تمرینی میلانلو ادامه می‌دهد.

بر اساس تاییدیه های خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، دیووک اوریگی، مهاجم ارزشمند و با تجربه بلژیکی روسونری حداقل ظرف مدت زمان 10 روز آینده در دسترس کادر فنی این باشگاه ایتالیایی خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که دیووک اوریگی دیدارهای دوستانه پیش‌فصل میلانی‌ها که برای این ماه میلادی برنامه‌ریزی شده است را از دست بدهد. با این اوصاف، این وینگر ملی‌پوش بلژیکی برای شروع رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا که در تاریخ سیزدهم ماه آگوست مصادف با بیست و دوم مرداد ماه سال 1401 هجری شمسی می‌باشد، آماده حضور و بازی در میدان مسابقه خواهد بود؛ تاریخ و روزی که میلان می‌بایست در خانه خود به مصاف حریفش تیم راه‌راه پوش اودینزه برود.

9404