تفاوت دو لیگ برتر انگلیس و سری‌آ ایتالیا از نظر مهاجم بلژیکی جدید میلان

تفاوت دو لیگ برتر انگلیس و سری‌آ ایتالیا از نظر مهاجم بلژیکی جدید میلان

پايگاه خبری فوتبالی - مهاجم بلژیکی جدید روسونری در نخستین روزهای حضور خود در این تیم ایتالیایی با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، انتقال دیووک اویگی، مهاجم ملی‌پوش و بلژیکی سابق لیورپول به آث میلان اخیرا رسمی شده است و در ادامه با مهم‌ترین صحبت‌های اوریگی در اولین گفت‌وگویش با خبرنگاران رسانه‌ها بعد از پیوستن به میلان همراه شما خواهیم بود.

دیدار میلان - لیورپول فصل قبل و گل سرنوشت‌ساز شما؟

"در میلان می‌توانید فرهنگ و تاریخ فوتبال را حس کنید و وقتی میلان موفق به گلزنی برابر ما شد کاملا فشار هواداران را احساس کردیم و این چیزی است که یک باشگاه بزرگ را می‌سازد."

در دوران حرفه‌ای‌تان گل‌های مهمی به ثمر رسانده‌اید؟

"می‌توانم به شما بگویم که فصل گذشته سری آ و ماجراجویی میلان را دنبال کردم؛ فصل بسیار خاص و ویژه‌ای بود. شاهد این بودیم که چیزهای خاصی در حال رخ دادن است و سپس گل‌های مهم ژیرو برابر اینتر و دیگر تیم‌های قدرتمند. به عنوان یک مهاجم هدف شما انجام بهترین‌ها برای تیم است و این مهم نیاز به آمادگی بسیار دارد."

دلیل انتخاب میلان؟

"در پایان فصل گذشته ما مکالمه‌هایی با یکدیگر داشتیم و پس از فصل، پروژه ی میلان بیشتر برایم واضح تر شد. از همه لحاظ پروژه ی خاصی است و از طرف دیگر تاریخ بزرگ و میراث میلان نیز وجود دارد. می‌خواستم که بخشی از آن باشم و کیفیت‌های خودم را به این پروژه منتقل کنم. همه چیز مشخص بود و این انتخاب بسیار واضح بود."

از کدام بازیکنان میلان الهام گرفته‌اید؟

"بازیکنان بزرگ بسیاری هستند و انتخاب یکی از آن‌ها سخت است. می‌توانم بگویم که در گذشته علاقه بسیار زیادی به دیدن فیلم‌های تاریخ فوتبال داشتیم. فان باستن، شوچنکو، اینتزاگی و دیگر بازیکنان اسطوره‌ای میلان. مهم نیست که مدافع باشید یا مهاجم من از همه الهام می‌گیرم."

در رابطه با مالدینی و ماسارا؟

"بسیار تعیین‌کننده بود. مالدینی را به عنوان یک بازیکن بزرگ به خوبی می‌شناسم و او از نظر من در تالار مشاهیر بزرگان است. آقای ماسارا همراه با مالدینی کارشان را به خوبی خارج از زمین مسابقه انجام دادند و شما دیدید که میلان موفق شد به چه موفقیت‌های بزرگی برسد."

در رابطه با مصدومیت‌ها و گل‌های دربی؟

"در رابطه با مصدومیت‌ها، من همیشه در تلاشم تا حد ممکن برای تیم در دسترس باشم. شما می‌توانید از مصدومیت‌ها برای بازگشت قوی‌ترتان استفاده کنید. احساس خیلی خوبی دارم. در رابطه با گل‌هایی که در دربی ها زده‌ام کاش می‌توانستم به شما بگویم رازی برای آن وجود دارد اما بیشتر مرتبط با احترام به فوتبال و حریفان است."

تفاوت بین لیگ برتر انگلیس و سری آ؟

"دو لیگ کاملا متفاوتی هستند. من این فرصت را داشته‌ام تا در لیگ های مختلفی بازی کنم و از شکلی که بازی‌ها تغییر می‌کنند خوشم می‌آید. فوتبال ایتالیایی بسیار فنی و هوشمندانه است."

پیوستن به میلان و هوادار لیورپول بودن؟

"برای فرصت‌هایی که در طول دوران حرفه‌ای‌ام داشتم، بسیار سپاسگزارم. به عنوان یک کودک این تمام چیزی است که در زندگی منتظرش هستید و می‌خواهید. مهم‌ترین چیز این است که شما بهترین‌تان را در هر شرایطی بکار می‌گیرید. می‌خواهیم بر روی بالاترین حد پتانسیلم تمرکز کنم. چیزهای زیادی در رابطه با هواداران شگفت‌انگیز میلان شنیده‌ام و بی‌صبرانه در انتظار پیش‌روی این ماجراجویی‌ام هستم.”

آیا با هم‌تیمی‌های جدیدتان صحبت کرده‌اید؟

"همه را دوست دارم. در این‌جا شما می‌توانید حس و مفهوم با هم بودن را درک کنید، به‌خصوص پس از رخدادهای فصل گذشته. با استفانو پیولی صحبت کرده‌ام اما محتوای رد و بدل شده را به شما نمی‌گویم و محرمانه است، هر چند که می‌توانم بگویم هر دو هیجان‌زده هستیم. از خودم انتظار زیادی دارم. میلان تیمی باورنکردنی است."

در رابطه با احتمال انتقال دکتلار و حضور لوکاکو در اینتر (دو بلژیکی)؟

"پر واضح است که در سطح باشگاه متخصصینی وجود دارند و من آن کسی نیستم که در این رابطه صحبت کند. باشگاه در دستان بسیار امنی قرار دارد و بهترین تصمیم را می‌گیرد. در رابطه با لوکاکو من او را از زمان جوانی‌ام می‌شناسم. شما دوست دارید که برابر بازیکنان بزرگ رقابت کنید و این برای لیگ مفید است."

در رابطه با پیولی؟

"می‌خواهم بهترین دیووک که می‌توانم باشم و بهترین چیزی که می‌توانید برای تیم و مربی انجام بدهید. دانستن این‌که شما مربی ای دارید که همه چیز را به درستی انجام می‌دهد عالی است. امیدوارم که بتوانیم با تیم و مربی فصل‌های زیبایی در میلان رقم بزنیم."

9404