مهاجم لیورپول در رادار یوونتوس

مهاجم لیورپول در رادار یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های ایتالیایی خبر از حرکت سورپرایز کننده یوونتوس برای جذب دیووک اوریگی، مهاجم نیمکت نشین لیورپول می‌دهند تا در صورت رفتن آلوارو موراتا، نگران مسئله جانشینی‌اش نباشند. 

به گزارش فوتبالی، گزارشات حاکی از آن است که بانوی پیر قصد دائمی کردن قرارداد قرضی موراتا را ندارد و قرار است که این مهاجم سابق رئال مادرید در روزهای آینده راهی بارسلونا شود. اما یووه تنها به شرطی اجازه رفتن موراتا را صادر می‌کند که بتواند یک جانشین مناسب برایش خریداری کند و در حال حاضر فقط توافق میان دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا باقی مانده است. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، دیووک اوریگی شاید با وجود بازیکنانی همچون سادیو مانه، محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و دیگو ژوتا کار بسیار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی لیورپول داشته باشد، اما همیشه گل‌های بسیار خاطره انگیزی برای هواداران این تیم به ثمر رسانده و بازیکنی است که همیشه در خدمت مربی می‌باشد، اما لیورپول فعلا او را در لیست فروش قرار داده و گفته می‌شود بیانکونری اولین تماس‌ها را نیز برقرار کرده و از چند روز آینده مذاکرات رسمی میان دو باشگاه آغاز خواهد شد. 

مائورو ایکاردی و ادینسون کاوانی دو مهاجم دیگری هستند که مکس آلگری زیر نظر گرفته است. 

4416