ستاره سابق لیورپول برای گذراندن آزمایشات پزشکی میلان وارد ایتالیا شد

ستاره سابق لیورپول برای گذراندن آزمایشات پزشکی میلان وارد ایتالیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان، دیووک اوریگی شب گذشته برای تکمیل مراحل پروسه انتقالش به باشگاه آث میلان ایتالیا وارد خاک این کشور اروپایی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، دیووک اوریگی، بازیکن تیم ملی فوتبال بلژیک و ستاره پیشین باشگاه لیورپول انگلستان که با پایلن مدت زمان اعتبار قرارداد خود با سرخ‌پوشان بندر لیورپول، حالا می‌خواهد به جمع روسونری ها ملحق شده و فصل آینده را رقابت‌های سری آ ایتالیا توپ بزند، سرانجام شب گذشته وارد خاک کشور ایتالیا شده است تا ماجراجویی خود را با باشگاه سرشناس و پرطرفدار آث میلان ایتالیا آغاز کرده باشد.

این بازیکن پیشین باشگاه انگلیسی لیورپول و ملی‌پوش تیم ملی فوتبال بلژیک حوالی ساعت 19:00 به وقت محلی در کشور ایتالیا وارد خاک این کشور غرب اروپا شده است تا زندگی جدید خود در کشور ایتالیا را با باشگاه آث میلان و در شهر میلان آغاز کند.

شروع رسمی دیووک اوریگی با باشگاه پرهوادار و پرافتخار ایتالیایی یعنی روسونری به احتمال فراوان از صبح روز سه‌شنبه یعنی همین امروز خواهد بود که تست‌ها و آزمایش‌های پزشکی و آمادگی جسمانی باشگاه آث میلان ایتالیا را پشت سر خواهد گذاشت و بعد از آن برای امضای قرارداد با مقامات باشگاه روسونری وارد کازا میلان می‌شود.

مدت زمان اعتبار قرارداد دیووک اوریگی، ملی‌پوش بلژیکی با مسئولان و سران میلانی‌ها به مدت چهار سال و با تضمین و تعهد پرداخت حقوق و دستمزدی به مبلغ معادل رقم سه و نیم میلیون یورو از جانب مدیریت این باشگاه و به ازای هر فصل به این بازیکن بلژیکی خواهد بود.

9404