موافقت دیووک اوریگی با انتقال به فوتبال ایتالیا

موافقت دیووک اوریگی با انتقال به فوتبال ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم بلژیکی لیورپول برای امضای قرارداد با میلان چراغ سبز نشان داده‌است.

پایگاه خبری فوتبالی- دیووک اوریگی پس از پایان قراردادش با لیورپول در تابستان امسال، قصد دارد به میلان منتقل شود.

براساس گزارش‌ها در ایتالیا (مدیاست)، اوریگی با روسونری قراردادی سه ساله به ارزش 3.5 میلیون یورو در سال به توافق رسیده است.

این بازیکن بلژیکی تاکنون در این فصل، نقش کم‌رنگی در ترکیب لیورپول داشته‌است. او در این فصل فقط 4 بار برای تیم مرسی‌ساید از ابتدا در ترکیب بوده‌است و پنج بار در تمام مسابقات گلزنی کرده‌است. شاید مهم‌ترین گل او در این فصل، گل پیروزی‌بخش لحظات پایانی در خانه ولورهمپتون بوده‌است.

دیووک اوریگی، که در تابستان 2014 و پس از مسابقات جام جهانی از لیل به لیورپول پیوست، دوران پرفراز و نشیبی را در این باشگاه پست‌سر گذاشت. اوریگی پس از یک‌فصل ادامه حضور در لیل به‌صورت قرضی، سال 2015 وارد ترکیب قرمزها شد. نتایج نامطلوب برندان راجرز پس از فصل امیدوارکننده 2014-2013 و اخراج از این باشگاه در فصل 2016-2015، موجب شد که جایگاه اوریگی نیز در آنفیلد تحت‌الشعاع قرار گیرد.

اوریگی پس از ناکامی در تطبیق خود در سیستم یورگن کلوپ، مجددا سال 2017 به‌صورت قرضی راهی وولفسبورگ شد. اما از آغاز فصل 2019-2018، که نهایتا با قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا همراه بود، این مهاجم بلژیکی علیرغم فرصت نه‌چندان زیادش برای خودنمایی همواره جزئی از ترکیب لیورپول بوده‌‌است. در پیروزی 2-0 لیورپول مقابل تاتنهام، در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2019، اوریگی گل دوم تیمش را به‌ثمر رساند.

9719