مصاحبه پیولی قبل از بازی میلان با لیورپول/ برنامه روسونری برای ارائه بازی تهاجمی

مصاحبه پیولی قبل از بازی میلان با لیورپول/ برنامه روسونری برای ارائه بازی تهاجمی

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی بازیکنان هجومی زیادی را مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد فرستاد و معتقد است که مقابله با پرسینگ آن ها، کلید پیروزی در بازی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، میلان فردا در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو میزبان لیورپول یورگن کلوپ است. روسونری باید برنده شود و امیدوار باشد که اتلتیکو مادرید و پورتو در ورزشگاه دراگائو به تساوی برسند تا جایگاه خود را برای مرحله یک شانزدهم نهایی قطعی کنند. استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت:

"ما بازی های مهم زیادی را قبلا انجام دادیم و در آینده بازی های بیشتری نیز وجود خواهد داشت، ما همه جزئیات را برای این بازی آماده کرده ایم. آنته ربیچ و اولیویه ژیرو چند بازی اخیر را از دست دادند و رافائل لیائو به دلیل آسیب دیدگی در بازی آخر هفته مقابل سالرنیتانا به آن ها پیوست. سامو کاستیخو و پیترو پلگری نیز از میادین دور هستند، اگر چه آن ها شروع کننده عادی نیستند."

پیولی در ادامه گفت:

"زلاتان تنها مهاجمی نیست که ما داریم، هر چه بیشتر غیر قابل پیش بینی باشیم، می توانیم مشکلات بیشتری ایجاد کنیم. ما آماده ایم، هواداران برای ایجاد انگیزه در کنار ما خواهند بود. همه شرایط برای خوب انجام دادن بازی وجود دارد.

ما روی آسیب دیدگی بازیکنان کار می کنیم، بازی های زیادی انجام می دهیم و این می تواند یک انگیزه باشد. ما باید دندان بفشاریم و حداکثر تا ۲۲ دسامبر با همین وضعیت بازی کنیم. سپس وضعیت بهتر خواهد شد."

قرمزها در بازی رفت ۳-۲ روسونری را شکست دادند، پس چگونه میلان می تواند این بار هر سه امتیاز را بگیرد؟

پیولی در این مورد توضیح داد:

"لیورپول در زمین فشار خواهد آورد، اما ما آن ها را به خوبی می شناسیم و اگر از پرس آن ها خارج شویم، می توانیم موقعیت های مهمی ایجاد کنیم. ما باید بازیکنان تهاجمی زیادی داشته باشیم بدون این که به آن ها نقطه مرجعی بدهیم. کرونیچ، دیاز و مسیاس کیفیت بازی بین خطوط و حمله را دارند. خط دفاعی را تصور کنید که نمی داند چه کسی را مارک کند. این موقعیتی است که باید از آن استفاده کنیم. بازی کردن در این رقابت ها مفید است. ما به فداکاری و تعهد نیاز داریم. فردا هر اتفاقی ممکن است بیفتد."

روسونری می تواند به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد، یا اروپا حذف می شود یا سوم شود و از فوریه در لیگ اروپا بازی می کند.

سرمربی میلان در پایان در این زمینه گفت:

"میلان باید در ایتالیا و اروپا در رقابت باشد.اگر سوم شویم در لیگ اروپا به بهترین شکل بازی خواهیم کرد، اما چیزی که اکنون اهمیت دارد، فردا است. ما می خواهیم با یکی از بهترین تیم های جهان روبرو شویم تا سطح خود را محک بزنیم."

9404