مشکل جدید بارسلونا؛ سردرد 30 میلیون یورویی!

مشکل جدید بارسلونا؛ سردرد 30 میلیون یورویی!

پایگاه خبری فوتبالی - سیهان کازانجی مدیر ورزشی بشیکتاش رسما اعلام کرد که هیچ کدام از بازیکنان قرضی این تیم در این فصل، در ترکیه نخواهند ماند و به باشگاه‌های خود بازگردانده خواهند شد که این مورد شامل میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا نیز می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد پیانیچ با کاتالان‎‌ها تا سال 2024 اعتبار دارد و ستاره سابق یوونتوس اصلا در برنامه‌های ژاوی هرناندز جایی ندارد و خوان لاپورتا از خیلی وقت پیش به دنبال باشگاه جدیدی برای او بود، زیرا پیانیچ در سال حدود 30 میلیون یورو دستمزد از کاتالان‌ها دریافت می‌کند. 

به نقل از مارکا، در تابستان 2020 بارسلونا برای متعادل‌تر کردن حساب‌های مالی خود، آرتور ملو هافبک برزیلی را پیانیچ معاوضه کرد. بلوگرانا برای خرید پیانیچ 60 میلیون یورو برای چهارسال پرداخت کردند و این به معنی پرداخت 15 میلیون یورو به یووه در هر فصل به اضافه حقوق خود اوست.

برنامه لاپورتا و ژاوی برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی بستگی به آینده پیانیچ، آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو دارد. تاکنون اتلتیکو مادرید و استون ویلا تصمیم به حفظ گریزمان و کوتینیو گرفته‌اند و در صورت خروج آن‌ها، چیزی حدود 40 میلیون یورو بابت هر بازیکن به حساب بارسلونا واریز می‌شود. اما در این میان پیانیچ به خاطر حقوق بالایش، فعلا هیچ باشگاهی برای او پیدا نشده است.

4416