تمجیداسطوره منچستریونایتد از رونالدو پس از هت‌تریک دیشب

تمجیداسطوره منچستریونایتد از رونالدو پس از هت‌تریک دیشب

پایگاه خبری فوتبالی- اسطوره باشگاه منچستریونایتد به تمجید از فوق ستاره پرتغالی این تیم پیوست.

به گزارش فوتبالی، روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد که پس از جنجال‌های به‌پا شده پس از غیبت رونالدو در دربی شهر منچستر بسیار عصبانی بود، بعد از درخشش رونالدو در پیروزی 3-2 این تیم مقابل تاتنهام از فوق‌ستاره پرتغالی تمجید کرد.

او به اسکای اسپورت گفت: "ما دیدیم که کیفیت دو تیم آنقدرها هم عالی نبود، اما بازی زیبایی شد و رونالدو نیز عملکرد درخشانی داشت. او امروز عصبانی به‌نظر می‌رسید، در بازی اش پرخاشگری زیادی داشت. در یکی دو هفته گذشته هر اتفاقی که افتاده‌است، او به‌وضوح از چیزی ناراحت است. اما او امروز آنچه که ما سال‌ها از او دیده‌ایم را تکرار کرد و نشان داد، که این بازیکن یک نابغه است. او فوق‌العاده است".

بازیکن سابق شیاطین سرخ افزود: "او کارهای زیادی در زمین برای تیم انجام داد. چرا مردم فکر می‌کنند رونالدو نمی تواند در این تیم بازی کند یا برای تیم بازدهی ندارد؟ عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند اما توانستند بازی را پیروز شوند. زمانی که او چنین عمل می‌کند، شما در تیمتان به رونالدو نیاز دارید. آیا رونالدو در این فصل بهترین نمایش خود را داشته‌است؟ طبیعتا خیر، اما همچنان فکر می‌کنم که رونالدو در هر فُرمی حضورش شانس پیروزی را افزایش می‌دهد."

9719