تمجید از کریستیانو رونالدو توسط مهاجم کهنه‌کار منچستریونایتد

تمجید از کریستیانو رونالدو توسط مهاجم کهنه‌کار منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد به حمایت از هم‌بازی پرتغالی خود پرداخت. کریستیانو رونالدو و داوید دخیا از نظر او بهترین‌های این فصل شیاطین سرخ بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، ادینسون کاوانی از عملکرد کریستیانو رونالدو در این فصل تمجید کرده است. این بازیکن پرتغالی از اندک بازیکنان خوب منچستریونایتد در این فصل بوده است و با 24 گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن این باشگاه لقب گرفت.

مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ در مصاحبه خداحافظی خود با سایت رسمی باشگاه، گفت که منچستریونایتد به دلیل نمایش‌های بی‌ثبات در این فصل دچار مشکل شده‌است. او همچنین در تمجیدهای خود از داوید دخیا نیز یاد کرد.

کاوانی گفت: من فکر می کنم که در مجموع، تیم ما در این فصل با ناهماهنگی‌هایی روبرو بود. فکر می‌کنم که ما نتوانستیم منشا این مشکل را بیابیم تا بتوانیم ثبات لازم را در طول فصل، چه در کل گروه و چه به صورت فردی، ایجاد کنیم."

او ادامه داد: "اما به‌نظر من بازیکن برجسته ما در این فصل، و کسی که کمی ثبات بیشتری نشان داد، کریستیانو (رونالدو) بوده است. پس از او  می‌توان به داوید (دخیا) اشاره کرد، زیرا او همچنین یکی از باثبات‌ترین بازیکنان تیم بوده‌است. بنابراین این دو بازیکن در کنار هم، بهترین و باثبات‌ترین بازیکنان ما در این فصل به‌حساب می‌آیند."

9719