تمجید از کریستیانو رونالدو توسط بازیکن جوان منچستریونایتد

تمجید از کریستیانو رونالدو توسط بازیکن جوان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن 19 ساله منچستریونایتد به تمجید از فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ پرداخت.

پایگاه خبری فوتبالی، آنتونی الانگا از کریستیانو رونالدو تمجید کرده است. ملی‌پوش پرتغالی در ابتدای فصل، پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت. این بازیکن 37 ساله با 18 گل در تمامی رقابت‌ها، بهترین گلزن باشگاه در این فصل بوده‌است.

در حالی که فصل آنطور که رونالدو دوست دارد پیش نمی‌رود، او هم در داخل و هم خارج از زمین تاثیرگذار بوده‌است. اِلانگا اکنون فاش کرده است که برنده 5 توپ طلا، به خصوص برای جوانان حضور شگفت انگیزی در رختکن دارد.

این بازیکن 19 ساله در صحبت با وب‌سایت رسمی باشگاه گفت که هم‌تیمی 37 ساله‌اش همیشه برای مشورت آماده است. اِلانگا گفت: "واقعاً خوب است (رونالدو را به عنوان یک راهنما داشته باشم) زیرا من خیلی زود به تمرین می‌روم و او را آنجا می‌بینم. اگر روز قبل بازی داشته‌ایم، در مورد بازی یا تمرین صحبت می ‌نیم. نه فقط به خاطر کارهایی که در زمین انجام می‌دهد، بلکه به خاطر کارهایش خارج از زمین شخصیت بسیار مهمی است. اگر ما (بازیکنان جوان) به کمک نیاز داشته باشیم، می‌توانیم با او صحبت کنیم."

او ادامه داد: "همه چیز از زمین تمرین شروع می‌شود. نگاه کردن به کارهای قدیمی‌ترین بازیکنان و الگوبرداری از آن‌ها. تمرین‌های مداوم با آن‌ها کمک زیادی به من می‌کند. نه فقط از جنبه فنی، بلکه از جنبه تاکتیکی و آن‌چه آن‌ها در هنگام نداشتن مالکیت توپ انجام می‌دند. وقتی در بازی هستم، دوست دارم با بازیکنان بزرگتر صحبت کنم تا از آنها مشاوره بگیرم، بنابراین حضور او خیلی به من کمک می‌کند."

این بازیکن 19 ساله سوئدی روز پنجشنبه اولین بازی ملی خود را انجام داد و در دیدار نیمه نهایی پلی‌آف صعود به جام جهانی 2022، در پیروزی 1-0 سوئد مقابل جمهوری چک به‌میدان رفت.

9719