آیا منچسترسیتی برای رونالدو مقصد بهتری بود؟

آیا منچسترسیتی برای رونالدو مقصد بهتری بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق سیتیزن‌ها معتقد است که کریستیانو رونالدو در نقل‌وانتقالات تابستانی 2021 باید راهی منچسترسیتی می‌شد.

به گزارش فوتبالی، پیتر بارنز، ستاره سابق منچسترسیتی معتقد است کریستیانو رونالدو در تابستان گذشته باید به جمع شاگردان گواردیولا می‌پیوست. این فوق‌ستاره پرتغالی مدت کوتاهی نیز با شایعات انتقال به فوتبال امارات همراه شده بود.

رونالدو نهایتا اولدترافورد را انتخاب کرد، اما این تصمیم آن‌طور که میخواست پیش نرفت. در منچستریونایتد درخشش‌های او کم‌رنگ شد و اخیرا در 10 بازی آخر تیمش تنها یک گل به‌ثمر رسانده‌است.

بارنز در گفتگو با میرِر ادعا کرد که این مهاجم پرتغالی اگر تابستان گذشته به منچسترسیتی می‌پیوست، وضعیت بسیار بهتری داشت. بازیکن سابق سیتیزن‌ها گفت: "آمار گلزنی او به‌عنوان یک بازی 37 ساله عالی‌است، اما من تصور می‌کنم که اگر سیتی را انتخاب می‌کرد تا اینجای فصل 25 گل زده‌بود. بازیکنان منچسترسیتی تکنیک و خلاقیت بالاتری دارند و می‌توانستند کار را برای او راحت‌تر کنند، درحالیکه من احساس می‌کنم برخی از بازیکنان منچستریونایتد توانایی صاحب توپ کردن او در مقابل دروازه را ندارند.

بازیکن سابق سیتی، که سابقه بازی در منچستریونایتد را نیز دارد، ادامه داد: "بحث دیگری وجود دارد که او دوندگی گذشته را ندارد و دیگر خبری از سرعت چهار یا پنج سال پیش نیست. فکر می‌کنم چیزی که احتمالاً او را ناامید کرده این است که او توانایی‌هایی گذشته خود را ندارد و مردم پیش از این هیچگاه رونالدو را در این شرایط ندیده بودند."

9719