ستایش ستاره منچسترسیتی از کریستیانو رونالدو

ستایش ستاره منچسترسیتی از کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی منچسترسیتی به تمجید از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد پرداخت و اذعان کرد که از هواداران بزرگ او می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته کریستیانو رونالدو پس از 12 سال دوری از لیگ برتر انگلیس، از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست. این در حالی بود که در آن ساعت‌ها، سیتی از شانس بسیار بیشتری برای جذب این مهاجم گلزن برخوردار بود، اما رونالدو در نهایت تصمیم گرفت تا به باشگاه سابقش بپیوندد.

به نقل از منچسترایونینگ‌نیوز، در حالی که ستاره سابق رئال مادرید در ماه آینده سی و هفت ساله خواهد شد، اما هیچ نشانی از پیر و مسن بودن در او دیده نمی‌شود و هنوز در بالاترین سطح بازی می‌کند. رحیم استرلینگ درباره الگو قرار دادن رونالدو به بی بی سی اسپورت گفت: "بله او یک بازیکن نخبه است. او کسی است که برای سال‌های زیادی بازی کرده و من از زمان بچگی او را تماشا می‌کردم. بله من طرفدار بزرگ رونالدو هستم."

کریستیانو 36 سال سن دارد، اما به نظرم همه چیز به وضع ذهنی شما مربوط است. او همیشه سعی می‌کند که با بالاترین کیفیت در زمین حضور پیدا کند و از نظر روحی و جسمی در بهترین شرایط قرار داشته باشد."

4416