روزی که مسی اولین دبل خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد

روزی که مسی اولین دبل خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در حال حاضر یکی از بهترین گلزنان تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و او زمانی که در بارسلونا حضور داشت عملکرد درخشانی در چمپیونزلیگ از لحاظ فردی داشت و سه بار هم به همراه بارسلونا توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، اولین دبل مسی یعنی اولین باری که لیونل مسی موفق شد دو گل در یک بازی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند به فصل 2007/08 بر می گردد جایی که بارسلونا و سلتیک در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم رفته بودند و مسی در ورزشگاه خانگی تیم سلتیک توانست در پیروزی سه بر دوی بارسلونا، دو گل به ثمر برساند و بدین ترتیب دبل کند. مسی تاکنون 120 گل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و آمار خوبی به طور کلی دارد.

بارسلونا در فصل 2007/08 تا مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت و در آنجا مقابل منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن شکست خورد و نتوانست راهی فینال شود اما بارسلونا در فصل بعد یعنی فصل 2008/09، توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و در فینال منچستر یونایتد را شکست داد و بدین ترتیب انتقام فصل قبل خود را گرفت.

1470