نوستالژی؛ آخرین باری که مسی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید روبرو شد

نوستالژی؛ آخرین باری که مسی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید روبرو شد

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و پاریسن ژرمن و رئال مادرید با هم روبرو شدند و بدین ترتیب شاهد جدال دوباره لیونل مسی با رئال مادرید خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، از آخرین باری که لیونل مسی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده است، ده سال می گذرد. در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2010/11، رئال مادرید و بارسلونا با هم روبرو شدند که لیونل مسی در ترکیب بارسلونا در آن بازی ها با رئال مادرید روبرو شد.

بارسلونا بازی رفت را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه دو بر صفر برد که لئو مسی هر دو گل بارسا را در آن بازی به ثمر رساند. بازی برگشت هم یک بر یک مساوی شد و در نهایت بارسلونا راهی مرحله فینال شد و در فینال رقابت ها منچستر یونایتد را شکست داد و قهرمان شد.

اکنون مسی پس از ده سال دوباره در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید روبرو می شود. مسی در سال های اخیر و در بارسلونا بازی های زیادی مقابل رئال مادرید داشته است اما هیچکدام در لیگ قهرمانان اروپا نبوده اند.

گفتنی است که مسی پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید در ال کلاسیکو ها موفق به گلزنی نشده است و اکنون باید دید که در این بازی چگونه عمل خواهد کرد.

1470