نوستالژی؛ سالروز آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

نوستالژی؛ سالروز آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا آخرین بار در سال 2015 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد که اکنون دقیقا 6 سال از آن روز می گذرد.

به گزارش فوتبالی، آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 2014/15 بر می گردد که شاگردان لوئیز انریکه یک فصل فوق العاده را سپری کردند و توانستند سه گانه ببرند. بارسلونا پس از آن فصل درخشان دیگر هرگز نتوانسته است در لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی برسد و هر فصل به یک شکل حذف شده است و به طور کلی اوضاع خوبی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته است.

در این مدت، لیونل مسی یک بار در ابتدای فصل 2017/18 به هواداران بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ قول داد که لیگ قهرمانان اروپا را به این ورزشگاه برگرداند اما در پایان آن فصل چنین اتفاقی نیفتاد و بارسلونا با کامبک خوردن در مرحله نیمه نهایی مقابل لیورپول از دور رقابت ها کنار رفت و لیورپول در آن فصل قهرمان شد.

بارسلونا در فصل 2014/15 برای آخرین بار قهرمان سی ال شد و آن اتفاق در چنین روزی رخ داد. گفتنی است که آن بازی، آخرین بازی ژاوی هرناندز در بارسلونا بود و ژاوی هم پس از ان بازی از بارسلونا خداحافظی کرد و راه قطر را در پیش گرفت.

1470