رکورد جدید لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا

رکورد جدید لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرانس واروش رفت و لیونل مسی گل اول آبی و اناری ها را در این بازی به ثمر رساند. مسی این گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در نیمه اول از بازیکن حریف یک پنالتی گرفت و در دقیقه 27 آن را به گل تبدیل کرد. لیونل مسی همچنان به روند گلزنی خود از روی نقطه پنالتی ادامه می‌دهد. او مدت هاست که در جریان بازی گلزنی نکرده است.

به گزارش فوتبالی، لئو مسی باز هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. آخرین باری که او توانسته بود در جریان بازی گلزنی کند به بازی بارسلونا مقابل ناپولی در فصل قبلی لیگ قهرمانان اروپا باز می‌گردد. در هر صورت لیونل مسی با این گلزنی مقابل فرنتس واروش توانست رکورد جدیدی را در لیگ قهرمانان اروپا از خود بر جای بگذارد. وی موفق شد در شانزدهمین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شود تا از این حیث در کنار رایان گیگز اسطوره فوتبال منچستر یونایتد قرار بگیرد.

لیونل مسی در حال حاضر پس از کریستیانو رونالدو دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست. مسی مدت هاست که دستش از قهرمانی در چمپیونزلیگ کوتاه مانده و بدون شک اصلی ترین هدفش در این فصل، قهرمانی با بارسلونا در این جام است.

1470