شبی که لیونل مسی 5 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند

شبی که لیونل مسی 5 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در حال حاضر دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پس از کریستیانو رونالدو است اما او در دوران حرفه ای خود رکورد هایی در لیگ قهرمانان اروپا دارد که کریستیانو رونالدو موفق به ثبت آن ها نشده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از کارهای ویژه لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا که کریستیانو رونالدو موفق به انجام آن نشد، به ثمر رساندن پنج گل در یک بازی بود. ستاره آرژانتینی در فصل 2011/12، در بازی مرحله یک هشتم نهایی، در دور برگشت، موفق شد در دیدار بارسلونا مقابل بایر لورکوزن پنج گل به ثمر برساند. آن بازی را بارسلونا با نتیجه هفت بر یک به سود خود به پایان رساند.

بارسا در آلمان با نتیجه سه بر یک بایر لورکوزن را شکست داده بود و در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه هفت بر یک این تیم را شکست داد و در مجموع آبی و اناری پوشان با نتیجه ده بر دو بایرلورکوزن را شکست دادند.

در چنین شبی بود که لیونل مسی موفق شد پنج گل مقابل بایرلورکوزن به ثمر برساند. مسی گل های خود را در دقایق 25، 45، 49، 58 و 85 به ثمر رساند. دو گل دیگر بارسلونا را در آن بازی کریستین تیو وارد دروازه بایرلورکوزن کرد و به این ترتیب شبی فراموش نشدنی برای تیم پپ گواردیولا رقم خورد.

1471