عکس؛ آخرین گلی که بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند

عکس؛ آخرین گلی که بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار ضعیفی داشته است به طوری که در هر دو بازی خود با نتیجه سه بر صفر شکست خورده است و حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است!

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پس از جدایی لیونل مسی طلسم شده است چرا که از وقتی که مسی از این تیم جدا شده است، هنوز بارسلونا یک گل هم در این تورنمنت به ثمر نرسانده است و اوضاع این تیم بسیار وخیم به نظر می رسد.

آخرین گلی که بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود، به بازی بارسلونا و پی اس جی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بر می گردد. آن بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی بود. بارسلونا بازی رفت را با نتیجه 4 بر 1 باخته بود و در بازی برگشت، لیونل مسی با یک سوپرگل از پشت محوطه جریمه توانست دروازه پی اس جی را باز کند. مسی در آن بازی دروازه تیمی را باز کرد که اکنون در آن بازی می کند و بدین ترتیب آخرین گل بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

شکست سنگین بارسلونا مقابل بنفیکا اوضاع این تیم را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بحرانی کرده است به طوری که اگر آن ها مقابل دیناموکیف هم امتیاز از دست بدهند، حذفشان قطعی به نظر می رسد.

1470