نوستالژی/ آخرین باخت بارسلونا در اولین بازی از چمپیونزلیگ

نوستالژی/ آخرین باخت بارسلونا در اولین بازی از چمپیونزلیگ

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در اولین بازی از لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 به مصاف فرنتس واروش خواهد رفت. این بازی سه شنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد. بارسلونا سال‌های زیادی است که در اولین بازی از مرحله گروهی بازنده نبوده است. آخرین باری که بارسا اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را باخت به سال 1997 باز می‌گردد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به دنبال شروعی مقتدرانه در لیگ قهرمانان اروپاست. هدف اصلی بارسلونا در این رقابت‌ها، مثل هر سال، قهرمانی است. آخرین قهرمانی بارسلونا به سال 2015 باز می‌گردد. پس از آن، آبی و اناری‌ها هر سال در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده‌اند و دستشان از جام کوتاه مانده است. بازی مقابل فرنتس واروش، اولین بازی بارسلونا با رونالد کومان در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. آخرین باری که بارسلونا در اولین هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا باخته بود به فصل 1997/98 باز می‌گردد که در آن زمان، فن خال هدایت بارسا را بر عهده داشت.بارسلونا

بارسلونا در آن بازی با نتیجه 2 بر 3 مقابل نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه سنت جیمز پارک شکست خورد. در آن بازی گل‌های آبی و اناری پوشان را لوئیس انریکه در دقیقه 73 و لوئیس فیگو در دقیقه 89 به ثمر رساندند. هر سه گل نیوکاسل در نیمه اول به ثمر رسیده بود.

1470